Heeelg!

Helg helg helg = YUPPIEE! Gud va jag ska sova! Jag måste sova ut ordentligt eftersom jag har vart tvungen att vakna tidigt nästan hela veckan :(

Idag var det ganska lungt på jobbet. Efter jobbet drog jag till läkaren på ytterligare en kontroll. Jag fick massa remisser (ovanligt). Jag är endå lite glad. Får se om det kommer att hjälpa. Jag kan dock inte träna så mycket på Sats längre eftersom jag ska gå på sjukgymnastik, men dom kanske kan lära mig ett par enkla övningar som jag kan köra där. Vi får se... Efteråt åkte jag tillbaka till stan och möte upp min fru och Zena. Vi fikade sen shoppade vi lite, jag hittade inget speciellt, men jag köpte en kjol, stövlar och maskara. Tyvärr passade inte skorna så får lämna tillbaka dom imorgon. Hann aldrig pröva dom i affären :( Trodde verkligen att dom skulle passa. Dom är så jäkla snygga! Ajaa bättre lycka nästa gång..

Och idag hände det något konstigt... Dom senaste dagarna har jag suttit på tåget och iaktagit alla människor. Vilka konstiga typer det finns och av alla 1000 pers man såg, så var det inte en enda snygg person NÅNSTANS Vart har alla snygga människor tagit vägen?? :S Helt sjukt!! Dock såg jag ett asgulligt par idag. Båda va otroligt fina. Att vara mulatt är aldrig fel. *love* Det va juh en på tusen. Man börjar juh undra.. Åter till det konstiga..
Jag såg typ världens snyggaste kille idag på söder.. JAG EFTERLYSER DIG! *Haha* Va rolig jag är.. Vi fick ögonkontakt, men dessvärre satt jag på ett tåg, medans han stog på perrongen och smålog.. Jag fortsatte min resa, lite besviken sådär. Han va juh så fin! Jag går av tåget jag åkte för att byta till mitt tåg. Av alla vagnar och alla dörrar så ska jag gå in.............................. där han stog!!! *hihi* Tyvärr frös jag till is så jag vände mig om.. Och gissa vart han gick av.. Jo på samma station där jag gick av. Han va på permiss ifrån lumpen så han skulle antagligen hem.. Ohhh han bor nära mig! Wohoo!! Jag kanske ser snyggingen igen. Han måste va nyinflyttad eller något, för jag har aldrig sett han förrut :| Lite roligt var det iaf haha.. Hahaha jag känner mig som 15 igen.. På spaning efter snyggingen!! :P Nä nu ska jag duscha sen kolla på nån film.





Ha en fortsatt trevlig kväll.. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0