Måndag = ÖVER!

Tillbaka till jobbet... Det va rätt så lungt idag, men när det väl kom folk SÅ KOM DET FOLK! Jag har inte hunnit göra ngt idag än att jobba. Kom hem för en timme sen, har duschat, ätit mat och nu ska jag krypa ner i min säng och ta och kolla på ytterligare ett avsnitt med "Keep up with the Kardashians" . Imorgon slutar jag åtta. Hinner inte göra ngt då heller men men..skönt att man har roligt på jobbet iaf.

Jag glömde att berätta om min trevliga lilla helg..

I lördags va Danilo här. Eftersom jag har varit sjuk så har jag inte kunnat gå ut och göra ngt, ville inte gå ut i helgen och riskera att bli sjuk igen så jag tog det lungt. Vi satt och svulla och kolla på två hela filmer. Han valde Hot tub time mashine och Killers. Jag gillade Killers mer eftersom Ashton K hade huvudrollen, dessutom va den mycket roligare.. Men H.T.T.M va helt okej den me.
Igår va jag och mamma och kolla på nya sängar. Jag avbeställde den jag hade beställt och köpte en 100 ggr grymmmmmmare säng. Ohh längtar tills den har kommit, dock tar det 8-10 veckor så jag får den strax efter nyår :( Den som väntar på ngt bra...

Nää dags och titta på min serie.. Godnatt ppl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0