Tisdagsmys

Stressigt och lång dag avslutades med lite mys :) Jag och min bästa vän var och kollade på SAW i 3D. Äntligen vågade någon gå kolla på den med mig, vet dock inte vem som skrek och hoppade till mer.. Jag, han eller killarna snett framför oss haha!

Jag är askänslig mot blod o dylik men jag älskar SAW filmerna. Tror nog att det är all terror man får uppleva, det känns så verklig så det får en att verkligen tänka om.

Min mage har bråkat med mig ännu en dag. Vågar man ta medicinen ikväll? =( Orkar inte ha magont på min lediga dag. Har massor att göra imorgon. Måste hinna träffa mina nära och kära innan man börjar jobba igen. Är ledig i två dagar denna gång *yuppie* Fick dessutom december schemat. ME LIKE!

Jag hann även se ett avsnitt med Desperate H. Nu ska jag ta och fixa lite käk och se en skön rulle. Godnatt ppl!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0