Up up up..

Det var verkligen inte lätt att vakna imorse. Hade en så konstig dröm, blev nästan rädd där. Ligger fortfarande i sängen, en timme senare. Väntar på att mamma ska ringa så vi kan åka till Sickla.

Jag hade otroligt roligt igår med min kära vän Ksenia och hennes man Mr C. Vi möttes upp på söder och drog till ett tapas ställe som heter Medis. Maten va så himla goO. Jag kan varmt rekommendera Medis ifall ni vill ha ngt gott att äta. Den ligger brevis Snaps så det är inte så svårt att hitta dit. Efter maten drog vi till biljardpalatset. Vi tänkte lira lite biljard, men det var 45 min väntetid och det orkade vi inte med så vi drog till cafe Albert på en liten fika. *myspys*

På schemat idag;

Vila, vila, vila.
Åka till Sickla och handla med mamma.
Fika med M. (om jag inte däckat nånstans) haha..
Försöka hinna se RED.
Lägga mig relativt tidigt. Ska upp tidigt imorgon.

Thats it!

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och äta en sen frukost..

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0