Våga fima, våga hata cigaretter!

Varför ska typ 90% av befolkningen röka? Mer än varannan person röker. Det känns iaf så. Barn röker för dom vill vara coola, vuxna röker för dom försökte vara coola när dom va yngre, nu kan dom inte sluta. Man ba ..idjets?! Vart man än går så är det nån som står och blåser mot en. Det är varken sund eller gott, dessutom stinker man och det äckligt. Vilken tur att jag är allergisk mot rök. Hade inte jag varit det så hade jag nog endå aldrig börjat röka. Jag HATAR röklukt. Det är bland det värsta jag vet. Speciellt på morgonen, när nån rökare sätter sig brevid en i tuben. Man vill bara strypa den där personen, men man hinner själv kvävas till döds innan man gör det. I HATE SMOOK! Och ni som röker, våga fimpa ciggen. Allt går bara man vill! Palla med en svart lunga =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0