Virus!

Det känns som om jag har fått en riktig smäll på käften. Jag har drabbats av nån jädrans virus som vägrar försvinna. Jag blir bara värre och värre för varje dag som går. Förrutom att man spyr ut allt man äter, bränt sönder hela halsen och gomen så har jag också halsfluss, ont i öronen, magen, hostar, nyser, näsan fylld av skorpor, så har mina ögon blivit helt blodröda. Dom svider som faaan. Jag vaknade för 10 min sen, kunde knappt öppna dom av all var. Jäääävla skit !"#¤% !! Jag dricker te, äter soppa, käkar kåvepenin, bisolvon, kang jan och massa annat. Inget hjälper! =( Jag börjar bli riktigt arg. Jag har varit sängliggande i en vecka nu. Min mamma kommer förbi 2-3 ggr per dag och kollar upp mig. Jag höll på o bli galen igår. Ringde vårdguiden. Jag kan bara säga att jag slösade pengar på att ringa det där samtalet. Dom kan ingenting. Jag sa alla symptomer jag hade, och frågade vad han kunde tänka sig att det kan vara. Han ba jag vet inte? Åk till akuten.. asså seriöst!! Gå häng er och er jävla akut. Man hinner dö där innan en läkare hinner träffa en. Jag har en bokat tid hos min husläkare fast det är inte förrns på tis.. ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

Jag orkar inte mer :( Snälla virus gå till nån annan nu.. det räcker så tack!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0