Body Combat..

Jag vill bara säga att jag är slut som människa. Jag känner inte av min kropp för tillfället. Hela jag skakar som spaghetti haha..Vet inte vilken del som är vad. Bombonica fick en snille idé om att vi skulle gå testa ett nytt pass på Sats. Det va asroligt, men jag vill bara säga att jag är DÖD.

Body Combat
är för riktiga kämpar, med BRA kondis, inte folk som oss, kärringar på 60 år. Känner mig som en iaf. Det gick bra dom första 40 minuterna, sen började man känna av hur kroppen sakta började lägga av, efter 20 min låg vi helt döda på golvet. 


Body Combat
är ett förkoreograferat non-contact gruppträning inspirerat av kampsporter som kung-fu, capoeira, karate, kickboxning, taekwando, muay thai och tai chi.

Vill ni ha kul samtidigt som ni får riktigt bra träning då borde ni gå testa BC =) Jag ska ta och äta nu innan jag svimmar sen ska jag gå lägga mig. Godnatt ppl! =)


It was a real battle..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0