Done it..

Jag har överlevt veckan! *happy* Shiiizzez va lång den va, trodde aldrig helgen skulle komma. Nu är den äntligen här. Har aldrig längtat så mycket efter en helg som denna.. Varför? Joo, för jag ska äntligen få sova ut ORDENTLIGT! Jag dödar den som väcker mej!!! =))

Hoppas nästa vecka blir kort och smärtfri. Ska samla ihop nya krafter under denna helg så man orkar mer nästa vecka. Tänkte gå träna imorgon, men jag tror jag avstår, behöver verkligen vila. Får träna lite hemma innan jag drar till miss A. 

Under helgen ska jag titta på massa filmer och äta massa gott och självklart NYTTIGT. Jag såg Kidulthood och Adulthood häromdagen.. Jag måste bara säga SEEE DOOM!!!! Nu ska jag titta på Unthinkable. Läste lite va den handlar om, verkar va en chill film men det får jag bedömma när jag sett den. Dags att röra mig mot sängen. 


God natt och trevlig helg ppl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0