En galning på stan..

Utmattad efter dagens låååånga arbetsdag. Hahaha vi hade fett störig kund hos oss idag. En riktig galning :S Ville bara örfila han, fattar inte hur dom kan släppa in sånna galningar i detta land.. aja.. Jag tränade hårt igår, så jag har haft världens muskelvärk idag :( Har inte kunnat gå ordentligt. Känner mig som fetaste roboten. ROBOT I AM! Har smörjt in mig i tigerbalsam nu igen, hoppas det blir bättre tills imorgon. Pallar inte mer. Hatar när jag får muskelinflammation. Såg en assnygg kille idag på tuben. Han måste ha trott att jag varit värsta cp:et hahaha! Så som jag gick och tigerbalsam är inte nån doft jag skulle föredra men men.. orkar inte lida.

Jag såg Dear John igår. OOOOOHHH!! Jag grät under halva filmen, vilken underbar och vacker historia man blir nästan kär.. Påtal om kär haha nää jag ska inte berätta något.. Nu ska jag ta och lägga mig. Ska upp 10 imorgon.


Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0