Haha.. this is so funny

Varför är cheferna rädda för personer med åsikter? Känner dom sig hotade eller? Hmm.. underligt! Vi bor i ett fritt land, vi har rätt att säga vad vi tycker och tänker. Det är en självklarhet att man ska kunna beklaga sig när något inte står rätt till. Man ska kunna ta emot all sort kritik oavsett om du är chef eller inte. Som jag brukar säga, behandla andra så som du själv vill bli behandlad.... Har varit så himla trött idag. Önskar att jag kunde sova en hel väcka i sträck utan att någon/något ska väcka mig.

Min läkare ringde mig, han förmindskade min dos så jag hoppas tabletterna funkar bättre nu så jag slipper ha konstant magvärk.. Får se hur det går =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken fin blogg du har! :)

2010-10-28 @ 18:15:08
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Krya på dig! :)

2010-10-28 @ 18:43:44
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0