Helg <3

Helgen är snart över. Vill inte!! =/ Men Gud så kul jag har haft. I fredags efter jobbet drog jag till Miss A. Lekte med hennes pinsessor. Vi målade naglarna på vrn, lekte, kladdade och ritade. Det är så roligt med barn. Dom är så smarta :)))))
Efteråt drog jag till stan och mötte upp Katz. Vi drog till Cafe Albert och fikade. Deras american cake är så goooood. I love it! Vi skulle gå se Saw 3D, men det vart inget av. Kanske ikväll om jag orkar röra på mig. Har inte missat en enda utav Saw filmerna, tänker inte börja göra det nu, spec när det är den sista =))


Igår va jag i Skärholmen och handla med Miss A. Vi mötte upp Ksenia sen drog vi på basketmatch. Hennes mans lag spelade och vi vann! *WOHO* Därefter drog vi hem till henne och chilla. Kom hem rätt så sent, va så trött så jag däcka nästan direkt. Påbörjade med att se en film men hann aldrig kolla klart innan mina ögonlock stängdes helt. Jag vaknade tjugo i två.. Vred tillbaka klockan en timme så egentligen vaknade jag halv ett *hihi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0