Mardrömmar

När jag var liten så hade jag ofta mardrömmar eftersom jag tittade alltid på massa skräck filmer. Bl.a Freddy Krueger. Fattar inte varför jag gjorde det. Jag måste ha gillat att känna på känslan "rädsla" eller nått sånt. Mardrömmarna började svalna juh äldre jag blev. Dom kom ibland, lite då och då. Varför kan man fråga sig? Jag kollar aldrig på skräckfilmer för jag vill sova gott om nätterna.

Nu den senaste veckan har jag haft massa olika mardrömmar. En efter en, varje natt drömmer jag om demoner, vampyrer, banditer.. och ingen kan rädda mig förrutom jag själv. Är det en rädsla jag har? Isånnafall för vadå? Är det för mycket som händer runt omkring mig just nu att det påverkar mina drömmar? Är jag orolig över något? Ja, frågorna är många, men jag kan inte besvara några av dom för jag vet inte vad det är som händer när jag väl lagt mig och blundat.


Safe me from my nightmares..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0