My day..

Im still sick :( Magen bråkar, halsen gör ont, bihållorna giddrar..so on and so on.. Imorgon ska jag till läkaren och få ett stopp på detta elände sen ska jag till jobbet och jobba.

Idag har jag tränat. Tränade i 2½ timme, måste få upp min kondis, och få en lite bättre hälsa för min imunförsvar ligger nånstans på hmm minus NOLL? Jag har ingen imunförsvar alls. KATASTROF!? Snart är vintern här, jag hoppas HOPPPPPPPPAS att jag inte åker på nån förskylning, för jag lär nog inte bli frisk förrns när sommaren kommer. :( Har iaf börjat äta lite nyttigare, men måste avvänja mig från vissa saker. Det är så svårt, men jag försöker.

Vi firade vår allra sötaste Julia idag som fyllde tre år. Grattis mi julie! =)) Sötnosen hade en mini kalas idag, men på lördag dååå smäller det!

Missade kvällens Paradise Hotel. Undrar ifall det hände ngt spännande!? Ska se ifall jag hittar avsnittet på webbtv.

Juste Sverige mötte Holland ikväll. Orkade verkligen inte kolla på matchen. Skulle bara må illa av Zlatans fula tryne. Hatar Holland, men jag HATAR Zlatan mer. Är glad att dom torska. Hoppas Zlatan bryter benet nästa gång *haha* Han är fan pinsam, men de som är mer pinsamt är det serberna gjorde i Italien.... I just wanna kill thoseee ppl! Orka förstöra!! Ajaa... dags att lägga sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0