Bra att veta!

Den manliga Ordboken:

När en kille säger att han är:

Singel = Han ljuger. Han är säkert bortlovad, förlovad eller redan gift.
Sjuk = Han ljuger. Han ska träffa nån annan.
Jobba över = Han ljuger. Han är otrogen.
Trött (vid mys) = Han ljuger. Han tänder inte längre på dig.
Atletisk = Han ljuger. Han sitter dagarna in och ut på soffan och spelar tv-spel.
25-26 år = Han ljuger. Han är bara 18-19.
Fri själ = Han ljuger. Han är alkoholist ev. knarkare.
Öppensinnad = Han ljuger. Han är bara desperat.
Ärlig = KILLAR LJUGER ALLTID!!

Ja = Nej!
Nej = Nej!
Kanske = Nej!


När han ska vara med grabbarna så betyder det att dom ska festa, dricka och träffa massa brudar. Det är en självklarhet. Tro aldrig ngt annat.. =)

När en kille säger, men egentligen menar:

Jag gillar dig..........Jag vill bara ha sex med dig.
Jag saknar dig........Saknar dina bröst och rumpa.
Jag vill bara vara med dig....och 10 andra.
Du är söt................Eh du duger bra.
Va fin du är i den där klänningen......Du är finare utan.
Nej älskling du är inte tjock.............Han vill bara inte såra dina känslor.
Fan va du är tjock...........................Han vill bara få dig att må dåligt.

Med andra ord.. Lita aldrig på en kille.. oavsett va dom säger. Allt som kommer ut ur deras mun är lögn!!!
PS. Bortse från killkompisar...om det inte är sånna som "raggar" på en. Killars hjärna är liten. Den måste nämligen rymma i deras lilla p*nis!!!
 


Kvinnliga ordboken:

När en kvinna säger - så menar hon:

Jag älskar dig............Jag älskar dig.
Jag saknar dig...........Otroligt mycket.
Jag är trött................Jag är trött
Jag är hungrig...........Jag är hungrig
Jag är sömnig............Jag är sömnig
Jag har tråkigt...........Vill du ha sex?
Ska vi gå på bio? ......Jag vill faktist se nån film.
Ska jag laga middag?..........TA UT MEJ NÅNGÅNG! 
Kan jag ringa dig nån gång?........Jag är desperat.

Ja = Ja
Nej = Nej
Kanske = JAG VET INTE!

Vi behöver....................................Jag vill ha!
Vi måste prata...............................Du är i trubbel!
Visst, gör så..................................Det är bäst att du låter bli
Gör som du vill..............................Du kommer att få betala för det här senare
Jag är inte upprörd........................Såklart jag är upprörd, din idiot!
Du är uppmärksam ikväll................Tänker du bara på sex?

Jag menar inte att kvinnor är felfria, men vi är fannemej bättre och ärligare än killarna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0