Slutet närmar sig..

Gud så mycket jag har hunnit göra denna vecka, trots att jag inte haft några krafter kvar. Har hunnit med läkarbesök, ett par pass-träningar, shoppa, jobba, träffa massa kompisar. Jag känner att tiden inte räcker till..som vanligt. Jag har verkligen inga krafter kvar, tur att slutet närmar sig. En dag kvar på jobbet sen är jag ledig heeela helgen. Jag ska svulla och dega hemma, ska inte göra ett p*ss! =) Förrutom gå på kalas - spik!

Igår träffade jag min käraste Markus efter jobbet. Vi drog till Nk för han skulle köpa en jacka, men det fanns inga storlekar kvar, så vi drog till Berns och höll Jimmy sällskap. Sen kom Olle och Aleks förbi =) Roliga nissar dom där! Man har alltid roligt med dom, fast jag va helt slut - övertrött - så jag drog hem vid åtta, dock somnade jag inte förrns vid tre imorse, vaknade halv sex.. Shiiit! Höll nästan på att försova mig. Satte larmet på 5:20, sen skulle jag snooza i 10 min, men råkade ändra larmet till tjugo i sju HAHAHA! Vilken tur att jag vaknade till annars hade man kommit försent till jobbet.

Jag drog en snabbis till stan idag. Försökte hitta present till Julia, men lilla princessan önskar sig något ENBART i rosa. SÅÅ SVÅÅÅRT!! Finns inte så mycket i rosa tycker jag =( Hon påminner så mycket om mig, jag gick konstant i rosa kläder när jag va liten. Vad är det med små flickor.. små och små.. spelar ingen roll om vi är små eller stora, vi vill alltid vara princessa! How come?? Hmm.. anyways.. drog och träna idag me. Va på gymmet i två timmar. JAG KÄMPAR HÄR!! Borse från vissa andra :P Jag måste verkligen komma i form, annars jävlar! Va och handla lite grejjer efter träningen. Köpte nya träningskläder både till mig och brorsan. Han vart superglad! Det är alltid kul att ge bort saker, bara sådär. I feel good ta-na-na-na-naaa - na! Gör inte ni det?? Dock hatar jag att ge bort julklappar, det känns så påtvingat på nått sätt..

Nu har jag kollat klart på min film "The librarian" Så nu är det dags för mig att natta kudden.. God natt!

Ps: TJOCKIS VÄCK MIG IMORGON!! Vet att du ser det här haha.. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0