Underbara tisdagen..

Vad skönt det är med sovmorgon. Jag fick äntligen sova ut. Vaknade halv tolv sen låg jag och slappa i min säng i en timme. Surfade runt lite, åt frukost, sen vart det dags att piggna till. Åkte till stan. Mötte upp Ksenia, Markus och Olle. Vi kollade runt lite i affärer. Jag beställde min jacka därefter drog vi och käka. Det är inte så lätt att hitta ett bra matställe i stan, trots att det finns matställe i nästan varje hörn. Det gäller att hitta rätt. Så jag tog dom till mitt favorit cafe som jag varit på, det senaste tiden. Efter maten drog grabbarna mot söder medans jag och K stannade runt och shoppade lite. Jag vart helt slut och mina ben mår inte bra just nu så vid sju åkte jag hem. Mamma kom förbi med piroger. Ohh dom va så yummie <3 Jag åt upp hela tre stycken och tro mig dom va inte små. Mamma brukar göra gigantiska piroger. En pirog kan mätta två pers *haha* Så med andra ord åt jag för sex personer ikväll .. shiit vilken tjockis jag är *asg*

Förresten, jag och K såg riktigt konstiga grejer idag bl.a en automat som säljer medicin!? De funkar som vilken automat som helst. Stoppa bara in pengar så får ni medicin. Jag trodde att sånt va olagligt. Vem som helst kan juh köpa medicin där juh. Speciellt sånna som hänger på plattan.. Godis för dom. Dom har även ändrat automaterna i t-banan. Nu kan man även köpa tidningar där haha.. det va lite nice. Då har man iaf något att göra på tuben, men man hinner oftast inte köpa något i dom där automaterna ändå. Folk har juh alltid bråttom nånstans, speciellt i T-centralen.. Undrar va dom kommer hitta på härnäst. Dom borde ha en automat med massa jellybeans <3

Jag har precis kollat klat på Desperate H. Kul att Vanessa Williams är med. Hon är så otroligt vacker. Duktig skådis, duktig sångerska.. Ja she's got it alllllllll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0