Välkommen till världen!

Äntligen är dom efterlängtade bebisarna här! Som vi har väntat! ETT STORT GRATTIS till min farbror som fick en dotter och ännu ETT STORT GRATTIS till min lilla kusin Gaggi som fick en son idag. GRATTIS - Älskar er!! Dessvärre kommer jag inte få se bebisarna förrns om ett par månader för dom bor inte i Sverige. =((( 

Guud va jag har shoppat idag för bebisarna. UUhh så söta kläder det finns för dom små. Jag smälte! Längtar tills jag får en egen bebiis *hihi* Imorgon ska jag packa ner allt, samt det mamma köpte och skicka ett STORT paket till dom. Dom kommer bli superglada!! =))))


Har ingen bild på dom ännu så fick sno en från nätet (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0