Walking down the city...

Efter flera dagars "skolkandet" så bestämde äntligen jag och miss A att dra till gymmet idag. Vilken tur vi hade! Dom hade stängt en timme innan vi kom dit. Hahahaha!! Gud vill inte att vi ska träna, nopp nopp! :P Så vi åkte till stan. Kollade ifall nått annat gym hade öppet men icke. Så vi bestämde oss för att ta en promenad från Tcentralen till Östermalm. Tog en snabb fika, sen promenerade vi genom hela Gamla Stan, Slussen och ända ner till Skanstull. Tog oss drygt två timmar att göra allt. Vilken tur att man hade på sig sin vinterjacka, annars hade vi fryst ihjäl!! Det va kul, men jag är helt sliten nu. Nu när vi ändå packat väskan så får vi fannemej ta och bege oss till gymmet imorgon istället. Jag har så mycket att göra imorgon. Hoppas jag hinner!! Ska gå duscha nu sen ska jag sova. G O D N A T T!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0