Efter tolv..

Klockan är över tolv och det har blivit fredag, men det känns inte alls som det eftersom jag måste jobba även denna helg *snyft* .. Jag har så mycket att göra inför helgen, men tiden räcker inte till. Varför är det bara 24 timmar på ett dygn och inte mer.. ooooh what to do, what to do!!??

Igår va jag ledig, så jag oo miss A drog till SKHLM och handla. Vi skulle köpa present till Natti, men det sluta med att vi köpte massa grejjer till oss själva istället. Va ovanligt - HAHA! Jag va på jakt efter en outfit tills på lördag. Vi ska nämligen ut o fira miss A =) Såg ett par shorts jag ville ha (jaja, det är vinter snart jag vet men endå) i skinnimitation, men som vanligt dåra så va just min storlek slut. Jag fick ringa runt till olika butiker idag och vola :D Hittade ett par i Farsta. Mamma får åka och köpa dom på lördag för jag hinner inte åka enda dit. Måste hem direkt efter jobbet. Har massor att göra.

Vi va även på match igår. Ja, vi hann me mycket! Vi åkte endaaaa bort till Södertälje. De va verkligen en bit att åka. Fattar inte hur jag orkade åka dit förrut KOMMUNALT!? haha jag måste ha varit galen lr ngt :D



Till en början ledde vi som ni ser, men ah sen gick det utför.. Haha dom måste ha stört sig utav min o miss A's skönhet :P *asg*

Även mina små jordgubbar va helt inne i matchen.. Titta va söta! <3



Nää nu ska jag gå sova. Jobbet väntar. Godnatt! XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0