Iso&Iso..

Nu är det bestämt! Imorgon ska jag ÄNTLIGEN ta min stora feta r*v och dra till Sats och träna. Det kanske är dags att börja använda kortet lite oftare, den har börjat damma här haha.
Jag har känt mig lite tjock på sistone. I wonder why!? Hmm..!? *asg* Både jag och Iso har ätit kladdkakor två dagar i streck nu och det är verkligen inte bra för vår figur men vad är lixsom!? Jag orkar inte hålla koll på hur många kalorier varje liten grej som jag äter innehåller. Jag borde börja gå på diet som en viss miss, inte för hon behöver göra det, men endå haha.. Jag ska försöka äta nyttigare under en-två veckor. Få se om jag håller det. Borde egentligen gå ut och jogga nu, men är lite seg efter en heeel dags arbete. Vad ska jag göra? Springa eller kolla på film och mysa under täcket.. svårt val! Tror jag vet precis vad jag ska göra =) See ya later aligator! XxX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0