Lördagen..

Igår va det äntligen dags för Miss A's bday party. Innan vi drog ut satt vi hemma hos henne och svulla. Vi åt bl.a. tacos som Steffe hade fixat. Han har hela tiden sagt att han inte kan laga mat. Han är så BUSTED nu haha.. så nu vet vi att Steffe kan laga mat fast har säger att han inte kan. AJABAJA!
Senare på kvällen drog vi till Berns. Vi slog klackarna i taket! Guuud va ont jag hade i fötterna efter att ha gått i högklackat i 12 timmar. Jag brukar vanligtvis ha på mej dom i max 10 timmar. 12 är för mycket haha. IAF Vi hade sk*t kul =) Det va reaggekväll på Berns så dom spelade galet nice musik också. Hemresan va dock inge rolig. Vanligtvis brukar det ta 10 min hem till mig ifrån stan, men igår kväll tog det 1h och 20min. Jag ville döda föraren, men jag va så trött så jag lät han leva =P

Detta hade jag på mig igår..




Lovade en viss missy att jag skulle ta bild :P Jag ser så tjock ut i dom där fluff shortsen men skitsamma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0