Ny vecka - Nya strider!

Jag har inte hunnit sova så mycket idag, fast jag är ledig så va jag tvungen att vakna tidigt för att hinna med allt jag behövde göra. Jag däckade runt fem imorse, vaknade halv tolv. Drog till gymmet. Tränade i 1½ timme. Kände att jag kört slut på mina krafter så jag drog därifrån. Måste dit i veckan igen... Kämpa kämpa kämpa!

Gick förbi synoptik, gjorde synundersökning. Behöver det om jag ska börja övningsköra.. Det gick helt ok, jag tyckte att jag va blind för jag såg inte dom där små bokstäverna längst ner på tavlan, men han sa att ja hade klarat undersökningen. YIPPIE!? Därefter drog jag till körskolan för och hämta anmälningsblanketter. Skulle gått o sola men mötte upp mamma istället. Drog till bibblan och låna några böcker till brorsan. Äntligen är man hemma! Har fixat carbonara. Jag va så hungri att jag glömde tugga haha svalde hela pastan.. yummiee!!


Nu ska jag ta och fixa mig, ska på gårdsmöte. Dom ska sälja gården så man måste passa på och paxa en lägenhet. Jag älskar min, den är jättefiiin men den är svindyr så ah.. Sen ska jag åka till stan och fika med världens bästa Kattis.. När ska man få vila egentligen.. Aja Lejtöööör! =) Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0