Söndag..

Idag vaknade jag helt bakfull. Usch fy! Vilket huvudvärk man hade. Mår fortfarande inge vidare, men mår bättre nu än tidigare idag. Jag trodde att klockan va nångång efter fyra när jag vaknade, men den va bara ett. Ringde A drog till Farsta för vi skulle handla. Hade tänkt köpa en playsuite, men det va så mycket folk där att man inte kunde hitta något om ens varken gå in i en affär utan att bli bortknuffad. Vi hittade ingenting. Orkade inte kriga så vi drog och åt mat med Nattis. Därefter drog vi hem till Nattisen på en fika. Hennes mamma hade bakat jättegoda tårtor. Så ännu en dag svulla vi. Uhh det går inge bra med bantningen. Vägde mej för en timme sen. Har gått upp 1,5 kilo sen i fredags.. haha katastrof. Imorgon måste jag bege mig till gymmet. Nu ska jag titta på nån film jag laddat ner.. Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0