The end...

Nu är man äntligen hemma. Ligger i min säng, så varm och skön den är. Har varit ute och frysit halva eller mer än halva dagen..

Min dag startade inte bra. Jag vaknade 5 imorse. Jag lyckades gå upp trots att jag satt fast med Mr K heeela natten.. Va ovanligt *haha* Grisen är så rolig att prata me så tiden bara flyger iväg.. Jag sov tre timmar. Sprang till tuben, ville juh inte missa den. Guess whoooot!!??! Joo, två tåg vart inställda så både jag och T kom försent till öppningen. That was nooo good! Fick stressa som f*n innan vi öppna. Stress + Sömnbrist = BAD BAD BAD!
Jag tappade myntlådan IGEN. Jag råkade räkna kassan fel, jag glömde min macka hemma.. haha kaos!

Som tur är så fick jag sluta tidigare, höll på och svimma där, men dagen va inte över.. Jag fick inte gå hem bara för att jag slutade tidigare, nopp.. Drog till läkaren. Dom tog massa blodprover igen. HATE HATE HATE! Gjorde apont :( Hela min armveck är blå. Den har blivit så känslig efter alla prover vampyrerna tar på mig, usch!! Det vart ingen träning idag, men i helgen då jävlar ska det tränas och pumpas.. Nu har A köpt träningskort så vi ska träna och bli biffiga innan beach 2015 HAHAHAHAHA.. i supposed :P

Efter läkaren drog jag med mami till Globen. Shoppade lite, sen drog hon hem och jag åkte till Ringe för och shoppa lite till. Hittade massa saker. Får visa vad jag köpte en annan dag. Drog på brorsans match efter min shopping-runda. Dom vann hela S:T Eriks cupen. WOHO! Grattis! 4-0 vart det och självklart gjorde min älskling ett mål .. Han är bäst! =) Nu ska jag titta på film, sen ska jag sova. Godnatt sötnosar!!


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Snygg header :)

2010-09-30 @ 22:50:39
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Ivodivo

Tack yasmine =)

2010-09-30 @ 22:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0