Tröttis..

Kan man va tröttare än mig?! Jag är helt slut i skallen, kan inte tänka ordentligt känner jag. Har jobbat alldeles för mycket. Imorgon är jag dock ledig, ska bli skönt och få sova ut för engångsskull. <3 SOVMORNAR!

Kom hem för en stund sen, har varit hos mamma och sorterat massa kläder som jag ska ge bort, snäll jag är va!? *haha* Egentligen gillar jag inte att ge bort saker som är mina, men ibland måste jag. Har inge plats i garderoberna längre :( Dessutom har jag beställt lite nya saker idag haha.. kaos!!

Såg världens skummaste film igår kväll. Vanligtvis gillar jag att kolla på Jim Carrey, men jag vet inte vad jag ska tycka om denna film förrutom att chockad att allt går hem i USA! Lagmässigt dåra haha.. aja har ni tråkigt så kan ni alltid kolla på den.. I love you Phillip Morris!


Nu ska jag krypa ner i min säng och titta på en film jag ännu inte sett. Lite efter!? Men men haha.. Jag är inte direkt någon Twilight fan så all detta hysteri kring dessa filmer tycker jag är lite överdrivet.. Får se om jag gillar denna. Ettan va helt ok, tvåan va kaos.. nu ska vi se vad JAG tycker om trean..  X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0