Tuff dag!

Förstår inte hur jag fortfarande kan vara vaken, mina ögonlock stängs närsomhelst. Måste duscha! Måste sova! OCH DET NU!!! Jag har varit vaken sens fem imorse. Idag va jag tvungen att öppna, vilken tur att jag mindes att ta me nyckeln då haha! Efter jobbet drog jag till Sats. Tränade i två timmar. Känner mig rätt så duktig, blev dock hungrig efteråt och gissa vad jag åt... Inge mindre än fem stora pannkakor med nutella. HAHAHA!! Duktigt!!!!

Sitter hos morsan och degar med brorsan och hans tjej, borde egentligen röra mig hemåt nu så jag inte däckar här. Det är så lungt utan A. *hmm* Han har match nu mot Djurgården så dom andra är där och kollar. Hoppas dom vinner! =) Hejja Spårvägen! Nä nu ska jag röra på mig... XxX

Måste bara säga att jag lyckades gå ner 5 kilo idag (wishful thinking) :P Sen gick jag upp 10 kg efter pannkakorna *asg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0