Valet

Ja, nu var även denna val över, ÄNTLIGEN! Jag vart verkligen inte förvånad över att alliansen tog hem segern ikväll, därremot vart jag chockad över att SD kom in. Hursomhelst, folket får fan skylla sig själva nu. Jag hoppas ni kommer långt med de där 500 hundringen som ni tjänar på nu när dom kommer ta "längre" skatt.. Ni tänkte inte på att allt annat kommer bli dyrare så egentligen kommer det bli plus minus noll i era plånböcker, idjets! Men det tänkte ni inte på? Giriga som ni är. Självklart! Ni tänker inte framåt. Det kommer VERKLIGEN INTE förvåna mig ifall ifall SD vinner hela skitet om fyra år. Vart är Sverige påväg kan man juh undra. Ja, det märks att det inte finns några vettiga människor kvar där ute. =) Förstår inte och kommer ALDRIG att förstå hur lågavlönade människor röstar på alliansen. Vad tänker ni med undrar jag? Ja, vissa har ingen hjärna helt enkelt. Ni skulle ha röstat på S för solidaritetets skull. Sluta förknippa dom med bara bidrag, dom gör Sverige mycket bättre!

Nu ska jag ta och kolla på en film. Är så arg på er människor! USCH FY! !"#¤%&

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0