00:00

Kom hem för en stund sen, höll på och frysa ihjäl ute, skönt de va med ett varmt bad.. Satt på Medis och käka, shit va mkt folk det va där :S Haha massa sjuka grejjer hände. Vår servitris va helt psykad. Hon va där men ändå inte.. Fatta va borta, man snacka med henne och försökte beställa mitt i allt så ba " jag kommer snart " så gick hon haha.. Herregud!! Så fick vi fel beställning och det tog hundra år, ahh jag pallar inte haha.. Är fett trött ska lägga mig. Måste vakna 5 imon och gå jobba.. Det pallar ja ännu minde med, asså vakna sådär tidigt haha.. Hursomhelst, jag tog bilder på våra fina ägg - ni får se bilderna imorgon.. Sjukt fina färger.. Nu är det sov dags för min del. God natt på er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0