2day..

Nu är man hemma! Sitter och pratar med ett par kompisar.. Har vart och tränat lite. Det gick inte så bra, ville träna längre, men det började göra skit ont så gick sluta tidigare än jag hade tänkt mig. Jag borde ha lyssnat på doktorn och stannat hemma, men men...
Efteråt drog jag förbi Emil och chilla lite. Åt lite av hans goda nudlar som han hade gjort till mig. Baby portion då jag inte kan äta så mycket fortfarande. Gott vare! Tack Emili!

Sen va jag i Ringen lite och handla. Köpte en lång svart klänning samt två blommiga shortsdress. Ena är vit med blommor på, den andra är svart med blommor på. Skit söta nu till sommaren. Hoppas bara att det blir tillräckligt varmt i Sverige så man kan ha på sig dom, annars får jag ha på mig dom när jag åker ner.

Jag borde egentligen gå förbi mamma nu och hämta mina arbetskläder men jag är helt slut. Funderar på att ta ett långt bad och sen kolla på nån film därefter lägga mig.. Vad ska ni hitta på ikväll? Själv jobbar jag hela helgen ända tills på ons... *snyft* Jag hoppas man håller ut och kan prata med kunderna annars blir det ganska svårt .. aja vi får se.. Puss på er nu..


På sönder - tidigare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0