Djurgården...

Jag fattar inte varför jag vaknade åtta imorse :/ Låg och drog i sängen ända till elva, sen åkte jag till Webbhallen och köpte en mus och matta som jag kan ha när jag spelar Portal 2.. Fixade spelet igår, satt och spela till halv tre med tjockisen. Jag ska ta och fixa Assassins Creed Brotherhood idag så man kan spela det också..

Efteråt mötte jag upp Katz och drog till Strandbryggan. Micke kom och joinade oss en stund, sen tog vi en promenad till Sturegården. Det är sjukt mysigt där.. God mat, dom har även vattenpipa där och hundmat. Hur bra är inte det ifall man har med sig sin lilla vovve :D Fett bra ide!! Jag och Katz tog några bilder. Har inte fixat in alla men här har ni ett par st än sålänge..




Hahaha mina två bästisar , som jag mata.. med mosade nötter :P



Katz nya hus :D



Och den grymma hundmenyn...


Kommentarer
Postat av: Kisse katten

Tack för idag <3

2011-04-26 @ 20:52:57
Postat av: Anonym

Tack sj älsk :D jag måste få bilderna sen hihih..

2011-04-26 @ 23:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0