Död!?

Jag vill bara säga att jag är DÖD nu! Jag har inte gått såhär mkt på flera år, shit vilken muskelvärk jag kommer att ha imorgon... oh!
Vaknade fem, drog och jobba. Efter jobbet va jag och köpte jeans till brorsan. Hittade inga snygga igår men idag så.. Barn jeans är inte heller så dyra.. Gjorde riktigt bra kap på alla tre plagg han fick.. Nice! Då va det avklarat!

Jag träffade upp Roger. Vi hade inte setts på länge så vi drog en lång runda runt stan. Jag vart hungrig så drog och käka på Kungshallarna (igen) haha .... Jag börjar bli stammis där, två dagar på raken :P Efteråt drog vi mot Gamla Stan. Vi kände oss som värsta turisterna. Det ända som fattades va kameran med värsta inzomningen. Jag va sugen på glass men damn vilken kö det va så vi begav oss till Mcdonals i Slussen.. Deras glass är lika god! Och nu kostar fem kronors glassen åtta kronor, inte sju kronor som för en vecka sen haha! Shizzez allt börjar bli dyrt..

Vi satte oss en stund i Slussen och njöt av våra glassar sen tog vi en lång promenad runt hela söder - mina ben pallade inte efter fyra timmar sa de stopp så va tvungen att åka hem. Tänke vila, men det vart ändrade planer. Mamma ringde och bad mig komma förbi, vi skulle till Kärrtorps IP och spela fotboll. När jag väl kom dit ångrade jag mig och drog tbx hem :( Orkade verkligen inte stanna där. Igår va jag medvetslös, men idag är jag död.. Jag ska ta och kolla på nån film nu och vila. Är ledig i två dagar. Ska försöka hinna njuta av det fina vädret med mina nära och kära, ifall jag återupplivs haha..

God natt på er =) XxX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0