God natt!?

Snacka om världens längsta dag eller vad... Vaknade kvart i fem, snoozade ett tag. Va asseg imorse, shit asså. Det borde va olagligt att vakna sådär tidigt för att bege sig till jobbet *fniss*

Efter jobbet drog jag till SöS Akut - öron näsa hals mottagningen.. Dom skulle reparera hålet i sidgomen, för läkaren som opererade bort mina halsmandlar gjorde ett hål där!? Tabbe, men med den turen jag har så förvånar det mig inte direkt någonlunda mycket. Hursomhelst så hade jag världens otrevligaste läkare. Fan är det med alla läkare nuförtiden? Får dom så jävla dålig lön, lr träffar dom världens psykaste patienten eller vad är det frågan om? Blää äcklig människa va han iaf. Han va fett otrevlig och dryg och ville inte fixa mitt hål för jag va rädd? Jag fick lite bedövning i sort av en sprut från en spray. Min hals svullnade upp, men det va allt.. det bedövade inte? Och jag förklarade det för han men han ba jo den ska ha tagit du känner bara inte av det.. Vad är poängen me att få bedövning om man inte känner den? Jag kände juh den från början?? Ajaa..iaf, han förklarade lite kort och sa att de skulle blöda lite men hade jag otur så kanske det blöder mycket.. Jag vågade inte chansa fick värsta paniken men innan han sa ngt så tog han ta i hinnan med en tång och satans vad ont det gjorde :( Han skulle klippa men jag kunde inte stå ut med smärta så han ba "aa ja kan inte hjälpa dig du får vända dig till din läkare så hejdå" asså snacka om ingen tålamod. Idiot! Jag vart fett lack och besviken för dom inte fixade det. Då fanns det inget annat att göra förrutom att gå shoppa lite..

Fast denna gång vare mat :D Inga kläder lr dyligt! Tur det annars hade mamma blivit galen. Jag köpte berg av mat. Allt möjligt. Jag är fett rolig, jag köper mer än vad jag äter, sen efter ett par dagar har allt hunnit ruttna så jag måste typ kasta mer än jag köpt haha.. Efter det hann jag bara vila i typ 20 min, sen kom mina päron och hämtade mig. Vi drog till deras kolonilott. Jag hjälpte till och plantera, kratta ogräs, smula jorden osv. Det va kul men shit vilka äckliga insekter jag såg idag? Visste inte ens att det fanns sånna äckliga små kryp i Sverige med tanke på att det är ett kallt land haha.. aja iaf, vi höll på ganska länge, tillslut höll jag på och dö och hade ont i hela kroppen så allt jag ville va att gå hem.. Väl hemma så kom brorsan förbi, då vare dags att stå och fixa och trixa i köket. För han ville ha mat, och snäcks o massa annat. Vi satt och kolla lite på tv, spelade spel tills morsan kom och hämtade han. Äntligen är jag ensam. Har precis tagit ett bad. Gud va skönt det va att vila ut för jag känner att kroppen smärtar lite här och där hehe nä nu ska jah ta och se nån film innan jag somna... Imorgon är man "ledig"... Har ett par saker att fixa sen måste jag åka och köpa lite saker.. Skriver så fort jag får tid igen .. God natt på er! XxX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0