Innan ja dör lista!

Jag har funderat på vad jag vill göra innan jag dör. Det jag MÅSTE/vill hinna med att göra.. Har ni en sådan lista? Vad skulle ni göra? Skulle ni ut och resa? Eller kanske åstadkomma ngt? Jaa det finns massor att göra och hinna med. Känns som tiden inte räcker till..

Här är iaf min lista:

1. Åka jorden runt - twice!
2. Träffa min soulmate (jag hade han men han försvann)
3. Skaffa barn.
4. Simma med delfiner.
5. Hoppa fallskärm.
6. Stå nära en vulkan.
7. Ha egen sko kollektion.
8. Vara me i en musikvideo.
9. Dyka.
10. Åka på safari.
11. Skaffa en hund.
12. Segla till Australien.
13. Flytta till Grekland (när jag blir pensionär). Eller åtminstone se/uppleva hela Grekland. Vill även lära mig språket.
14. Göra ngt inom välgörenhet. (har skänkt pengar,kläder o så redan =] )
15... Jag sparar en plats till senare...


Finns även en önska att åka till månen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0