Längsta dagen evaaah!

Vaknade supertidigt imorse. Drog till jobbet - helt slut. Va så hungri så sprang förbi donken och köpte frukostmacka.. Självklart fick jag fel macka så jag fick gå tillbaka och byta *pffft* Sprang tillbaka till jobbet. Hade massor att göra och förbereda. Mitt i allt va jag tvingen att springa förbi sjukhuset för en undersäkning, sen kom jag tillbaka till jobbet. Skulle egentligen sluta fem men va där till halv sju =/ Orkade inte åka tuben direkt så tog en promenix mot Gamla Stan. Behövde ta luft med tanke på att man varit instängd nästan hela dagen. Va förbi mamma idag.. Sjukaste grejjen hände..

Min mamma låg och sov, hon är sjuk stackarn. Brorsan och hans kompis satt i hans rum som ligger galet långt bort ifrån ytterdörren, på andra sidan lixsom. Mitt i allt öppnade nån brorsans sovrums dörr. Det va en svensk brud på 28 bast.. Hon ba ursäkta hur kommer man ut härifrån? Jag är vilsen.. Asså seriöst? Vem fan går in i nåns hus medans folk är där, snokar runt sen går hon till brorsan och ber om vägen ut? HAHAHAHA Och min pantade brorsa ba "jag ska visa dig vägen" man ba ?????????????????????????????????????? HAHAHAAHAHAHAHAHA!! Jävla rånade, vet inte vem som är värre. Hon eller min brorsa som ba chilla järnet och ba där e dörren hejdå.. Han kanske borde bjudit på fika när han ändå va trevlig hahaha.. psykos!

Aja nu är jag hemma, har suttit och snackat i tel me min love! 1 månad kvar sen är hon här :)))):))))

Ska ta och hoppa in i duschen nu.. Sen ska jag ta och kolla på nån film och försöka somna, ska nämligen upp 4:45 imorgon.. Jag lär däcka vid 3...det gör jag alltid oavsett vilken tid jag än går och lägger mig.. hehe!!

Snart är det påsk hörrni. Vad ska ni göra för roligt? Många är lediga och njuter av solen. Själv jobbar man hela påsken. Ganska trist men men.. Pengarna rullar in :D woho!! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0