Majbrasa..

Imorgon är det 1 maj, det betyder är det bara är två dagar kvar innan min älskling fyller år.. =) Ikväll sätter dom eld på majbrasan. Jag har faktist missat det varje år då jag förberett mig för fest lr dylig, men i år får jag se om jag går ner och kollar med familjen. Jag har fortf ont i andningsröret och hostar ihjäl mig *buhu* Hursomhelst, det blir en lugn lördag för min del.. Vad ska ni göra? Grilla? Festa? Bada? :D Mina kompisar badade häromdagen, första dopet i sjön. Dom sa att det va sjukt kallt, kan tänka mig.. Det är juh kallt i sjön när de asvarmt oxå, så kan ni tänka er hur kallt det är nu haha :D aja hoppas ni har det roligt idag/ikväll. Njut nu av brasan! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0