Mysdag!

Jag har inte mått riktigt bra dessa fyra dagar :( Har inte haft orken att göra ngt pgr migränet.. febern har lagt sig lite, hostan har blivit värre och magen bråkar fortfarande. Fan att man blivit så.. Plus att man har pollenallergi sen så är de en till grej men ah *privat*.. Jag vaknade imorse av att mina lungor lät skit konstigt, eller det lät skit konstigt när jag försökte andas.. Läskigt! Doktorn sa att jag skulle ta det lungt och vila så ah.. jag försöker göra det nu..
Min kusse va här idag och gjorde mig sällskap.. Behöver sällskap när jag mår piss, vilken tur att hon kom. Vi lagade mat.. Först blev det Nassi Goreng, sen pannkakor, därefter snäcks.. Shit va vi svulla, jag fick knappt i mig ngt men fick proppa i mig, bara det inte kommer ut ikväll :/ All mat jag åt igår kom ut så jag måste va försiktig.. Efter allt så fick ja trevlig överraskning haha. Ni får se på bilden längst ner vad jag menar... haha bästaste Katz!


Testade en ny stekpanna, alla pannkakor flög ut den så mmm dom vart inte så runda som jag ville haha!

Mys-snäcks till Lyxfällan!

Hela min lgh luktade sushi hahah jag som hatar fisklukt blää! :P


Bästaste Kattis torkar upp haha!! Hon ba HÄMTA TRASA... Jag ba Okeeej... så hämta jag kamera istället hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0