o_O

Jag kan inte sova - again. Jag har haft ont i huvudet i ett par dagar nu, tror de pgr alla nr och siffror jag kört med. Massor av siffror uhh.. Är helt död. Har jobbat hela dagen. Drog till jobbet tidigare så det va en aslång dag idag. Imorgon slutar jag tidigare. Ska träffa min älsklig och gå fika. Ska förbi läkaren också.

Ringde läkaren imorse angående hålet i munnen!? Dom e fan cp. Får åka och kolla upp det, dom brände ett hål i min mun, sjukt asså haha allt ska hända mig, det är absurt. Vet inte om man ska gråta eller skratta åt det haha jag väljer nog att skratta åt det :D

Jag ska upp om 5 timmar, önska mig lycka till uhh!!

Förresten, idag ansökte jag till Sthlm universitet. Hoppas man kommer in nu, missade intagningen förra året då jag va utomlands. I år måste jag va häääär i tid!! =))) Tänkte bli en plugghäst igen :P

Nää nu ska jag ta och snacka lite me en kompis sen gå lägga mig.. I nästa inlägg bjuder jag på en skön låt.. God Natt bloggisar! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0