On the meny..=(

Idag på listan: Migrän, muskelinflammation, magont samt satans pollen allergi och jag får inte glömma att jag hostar upp mina lungor snart..mmm så d så.. Why? Why? WHY!?!?

O tjocksmocken åker iväg idag me.. Blää! Jag gillar inte denna dag alls..

Drog aldrig till läkaren idag heller. Fick avboka alla mina tider på sjukan idag, för jag är dööööööööööööd!

Vet inte vad som är värst av ovanstående........... PLUS att min granne plingade på min dörr fett tidigt..uuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!! Kill me 4real. Jag orkade inte öppna dörren för låg paralyserad i sängen.

Mamma ringde nyss och ville att jag skulle följa med på brorsans utställning på söder.. mm yeah right att jag ska följa med! Och imorgon tänkte vi dra till Tom Tits.. Men jag orkar ej. Tror vi får fira min andra brorsa när jag mår lite bättre.. vadå en kalas utan mig är ingen kalas :P right!? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0