Påååsk!

Är det ngn mer än jag som gillar påsk? Jag älskar påsk, dels för man kan måla ägg i alla slags möjliga färger dessutom får man äta hur mkt godis som helst :D I love it!!! Denna här är en färgglad helg :D Dessvärre jobbar jag hela helgen nu men ah.. Jag har degat me en kompis ska till mamma nu och måla ägg..

Mådde satans illa igår. Proppade i mig fett me mat tillslut kom allt ut, shit jag har börjat äta som en kanin, fett lite haha!! Ajaa.. Det är helt underbart väder idag - hoppas det håller sig länge. Ska ta och träffa en kompis senare och gå på proemand.. woho!! Ivodivo goes fit haha!

Vad ska ni hitta på för roligt idag? Måla ägg? Gå på ägg jakt?? Grilla? :D Det finns så mkt att göra när det är fint väder ute, helt sjukt.. Nu måste jag rulla - Glad Påsk på er!

 



I like to move it move it...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0