Söderskissar!

Jag träffade upp Z efter jobbet idag. Va i stan en snabbis och käka på kungshallarna, sen köpte jag present till min bästaste lillebrorsa som fyller 11 om en vecka. Måste va förberedd.. Krigade efter Barca strumpor men dom fanns typ ingenstans så det vart två tshirts istället och imon ska jag köpa jeans till. Efter det drog vi till Slussen, tog en promenad ner till Medis. Satte oss på Snaps och njöt av utsikten och vädret.. Shit va mkt folk det va där. Galet asså. Vart tar alla dessa människor vägen på vintern?? Går alla i ide lr? haha!! Det vart lite kyligt efter tag så vi sprang ner till Waynes Coffe och tog en fika. Grabbarna kom förbi. Chillade lite sen drog vi hem för vi va alla helt döda... Satt och snacka med min granne ett tag, nu ska jag laga mat sen sova. Ska upp fem imon IGEN! Woho!?

Imon blir det väl en likadan runda, fast med ett par andra coolingar.. Bjuder på ett par bilder från idag...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0