God morgon alla fina.

Hoppas ni har sovit gott. Jag hade massa konstiga mardrömmar vilket inte va OK, men nu är man vaken så jag slipper dom.

Mamma kommer om två timmar *yuppie* Här behöver det städas lite, kan inte göra något pgr min ryggskada :( Känns fruktansvärt jobbigt, sen blire massage-time.

Jag har klättrat på väggarna dessa dagar, har plågats här. Jag har inte haft för mig ngt annat än att kolla på massa filmer :S haha mina ögon ploppar upp snart..

Här är några filmer jag sett:

Raise your voice med Hillary Duff. 4/5.

Princess Protection Program. 2/5

The Smurfs 3/5

 

Jag diggar alla skådisar i denna film. Dock var den inte så rolig som jag trodde att den skulle vara. Så Horrible Bosses får en 3/5.

Nu ska jag ta och kolla på Everything Must Go med Will Ferrell. Vad ska ni hitta på för skoj?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0