God Morgon Dolls!

Jag vaknade för en halvtimme sen, vaknade flera gånger inatt. Mitt huvud exploderar närsomhelst och ryggen , aa den ska vi inte tala om. Jag är sjukt stel, kan inte röra en fena. Vill ha ett glas vatten, men den får vänta. Jag hoppas att ryggen släpper lite under dagen. Har haft ont i nån vecka och det blir bara värre och värre..
Igår va jag hos min läkare. Fick akupunktur, det gick bra.. Han masserade min rygg, försökte mjuka upp mina ben, det gick ganska bra, men inte helt har juh fortf ont.. Dessutom gjorde det satans ont när han höll på o vred o vände.

Igår hade grabbarna turnering. Jag missade allt då jag jobbade. Turneringen började halv åtta. Otroligt tidigt, men småpojkarna va trots trötthet grymma. Fick allt repporterad via iphone.
Första matchen vann dom med 12-0, den andra med 13-1, den tredje 10-0 och den fjärde 4-0. Hur bra är inte dom lixsom!! Grattis sötisar! På söndag är det final då tar vi dom!! :D

Jag såg en liten weird show i stan också. Dom va så roliga, men lite småläskigt klädda haha... Får försöka lägga upp video annars får det räcka med bilderna..







Ni skulle ha sett dom hahaha, dog av garv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0