God natt..

Nu är det dags för mig att gå lägga mig. Jag ska nämligen upp kl fem imorgon bitti. Måste vara PIGG som faaaan haha.. :D Imorgon lär det va en låååång dag.

På schemat står:

- Jobba .. Skönt att man slutar tre..
- Möta ungarna och dra till Kungsan (brorsans fotbollslag från Montan är i Sverige på besök så måste guida dom runt i STHLM och visa dom hur fint det är här, ska bli kul. Kommer dock vara halvdöd men ändå.)
- Storstäda (när man väl kommit hem)
- Däcka i min sköna säng..

Nu ska jag sova. God natt dolls.. Puss på er!



Bjuder på en gammal sommarbild (ska drömma mig bort inatt). Man ser även mina två älsklingar på fotot oxå hihi <3 Bollfreaks :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0