Goooood Moooorgon!

Ja, lite sent kanske, men jag vaknade för knappt en timme sen. Jag har haft världens magont hela kvällen :( Inte kunnat sova ngt.. Usch, undrar va det kan bero på? Jag äter inget onyttigt direkt, och har bara ätit bra mat den senaste tiden (dvs ingen skräpmat alls) Blää!! Vad än man gör så bråkar magen med mig.

Mamma ringde och ville att jag skulle komma förbi, men har ni sett hur det ser ut där ute idag? Det blixtrar och tundrar som om det vore jag vet inte vad.. Jag hatar när det regnat. Dom här dropparna är inte direkt små heller. Det ser ut som om nån spolat vatten på min balkong haha.. Det blir bara hemmachill för mig, likabra. Imorgon väntar jobbet. Ska bli kul att gå dit. Har saknat mina kära kollegor. Tyvärr måste jag gå upp kvart i fem, kommer bli otroligt svårt då jag vaknat sent varje dag, men men...Man får göra sitt allra bästa..

Vad ska ni hitta på idag?? Finns nog inte mycket man kan göra pgr vädret men men.. Puss på er dolls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0