Ingen rolig vecka...

Det va ingen bra start på denna vecka, men jag är iaf glad att min Iphone funkar nu som det ska. Tack vore Cecilia. Tusen tack! <3

Jag vaknade igår, satte på min dator, tänkte läsa mina mail lite så ba krasha min dator innan jag ens hann starta den. Jag undrar helt ärligt, varför ska allt hända mig!? Jag har insett att man måste använda teknikprylarna varje dag för att dom ska funka normalt, annars lägger dom bara av.

Denna vecka har jag insett hur beroende jag är av tekniken vi har. Min telefon funkade inte, min dator funkar ej, shit!?!? Hur klarade vi oss förr i tiden? Det gick juh bra.. ellerhur?? Men nu dör vi såfort något pajjar haha..lite komiskt är det iaf.

Jag satt i telefon med Sony Vaio Support den närmaste timmen, dom försökte verkligen hjälpa mig men sen insåg vi att det va något fel på hårdvaran. Både hårddisken och grafikkortet hade krashat, helt utan vidare... Så idag fick jag åka in och lämna datorn på lagning och snälla nog som dom va så fick jag ta deras lånedator. Tack Webbhallen!

Jag hoppas verkligen, VERKLIGEN att dom kan fixa min Vaio. Vill inte ha någon annan dator än denna :( Problemet är att just denna modell gått ur produktion så får se vad dom säger.. Haha roligt att den gjort det, när den är två år gammal. Men somsagt dagens teknologi går framåt.

Jag hoppas min baby klarar sig.. Don't give up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0