Jacka...vs....Jacka!? :P

Jag måste ha en vinterjacka, helst i ÅR! Haha, snart är vintern här (jag känner hur den andas i nacken på mig) så jag tänker inte göra om förra årets misstag och skita i o köpa en jacka i år, för det måste jag.. och det NUUU!!

Jag mötte upp mamma efter att jag hade jobbat. Drog och kollade på jackor. Jag har två val att välja emellan, det lutar sig åt den första då jag redan haft den andra jackan (på bild nr2) men det va många år sen.. Men man kanske borde ge den en chans? Om jag ska vara helt ärligt så är det dom bästa jackorna jag haft. Jag sålde min fjällräven förra året. Orkade inte med den då den vägde 5 kilo fyfan asså!! hahah..

Vilken tycker ni att jag ska välja? En svart såklart! :D Anledningen till att jag inte köpte Trillium idag va bara för pälsen hade fel färg :/ Jag vill nämligen ha den ljusaste som finns, helst en vit *hihi*.

Så den första eller den andra?? :D
Jag älskar båda, men har lite svårt för baksidan på den första jackan.. Men den andra är lite stor och inte direkt "finsydd" så ah haha jobbigt det här va.......... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0