SAD!!!!

Jag fattar inte vad det är som har gått fel. Min älskling då.. Den mår inte bra. Den mår VERKLIGEN inte bra. Jag vet inte vad det är för fel på den. Uhhh!! Jag håller på och går under snart, sataaanee!! Då jag va utomlands lämnade jag min iphone hemma. Ingen har rört den lr använt den då den varit avstängd. Och nu när jag satte på den och skulle ta en bild så funkade det inte? Bilderna blir rosa, och så fort jag stänger av blixten så blir dom bara OK. Inte lika bra som förrut, men vadå hur ska jag ta bilder på kvällen och blixten måste vara av?? :(((

Jag ringde tele2 och som vanligt så va dom inte till nån hjälp alls. Jag fick ta och uppdatera min telefon. Sätta på den och stänga av den flera ggr, synkronisera den osv.. Jag har gjort allt som man bara kan göra.. Och ändå blir bilderna såhär...



Nån som varit med om detta?? Vad gjorde ni så bilderna blev bättre??
Jag vill inte göra en fabrikatåterställning då allt kommer att försvinna.
Dom sa att jag skulle skicka in den på lagning men ohh, jag orkar inte leva utan lur i flera veckor :S
Vad ska jag ta med till.. BLÄÄ!!!!!! Bara massa skit problem :( Jävla iphone!!


Kommentarer
Postat av: Cecilia Uhr

Hej IvoDivo,



Tråkigt att se att du har problem med din iPhone. Då det verkar som att du har gått igenom de flesta felsökningsstegen med vår iPhone-support kan jag bara ge dig ytterligare några tips på saker att prova:

- Kontrollera att linsen är ren

- Kontrollera att telefonen hålls stilla när bilderna tas

- Uppdatera mjukvaran till senaste iTunes

- Prova att återställa telefonen i iTunes (viktigt att du då gör en säkerhetskopia först i iTunes för att spara det du har på telefonen. Hur du gör säkerhetskopia kan du läsa om på www.apple.com, fliken support och skriv då nummer HT1766 i sökfältet.)



Om det inte fungerar måste telefonen skickas in för lagning. Om du köpt den direkt via Tele2 ringer du in till vår iPhone-support, annars ber vi dig kontakta butiken där du köpt den så hjälper de dig.



Om du har några frågor eller funderingar går det bra att mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-08-04 @ 18:02:48
Postat av: ivodivo

Tusen tack snälla rara! <3

2011-08-04 @ 19:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0