Sista augusti.

Jag kan inte fatta att det redan är sista augusti. Tiden går så himla snabbt, dagarna flyger bara förbi.. Och vinter närmar sig allt fortare och fortare..

Är hos mamma, ligger i soffan och degar. Har druckit coca-cola idag. Begäret va så stor att jag va tvungen att köpa med mig de hem efter att jag varit hos kiropraktorn och nu ligger man här döende. Magen gör otroligt ont.. Dumma dumma mig! Jag är allergisk mot coca-cola. Hur kan jag dricka det :( Vad ska man göra?!

Medans jag legat här och kollar på massa bilder så har det fått mig att tänka på min stora vita tavla som jag köpt. Den är helt tom. Jag skulle målat på den men har inte haft tid eller ork att göra det... Men nu när jag fått massa inspiration så vill jag bara få ut det på duken... Vem vet jag kanske tar tag i det och börjar måla snart..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0