Sol?Regn? WTF!?

Jag är arg.. Arg på Sverige. Varför kan det inte bli bra väder för engångsskull? ... Ohh!! Jag vill så gärna flytta, flytta långt härifrån. Om det ändå gick *drömmer* ENBART pgr av vädret.

Igår va jag i Kista, med Dz o Z. Fikade, jag drog och köpte en superfin ring.. Den är större än min hand men what da hell :P I love BIG rings.. O juh större dom är, dessto snyggare, right!?

Jag mår fortfarande illa utav bakelsen jag åt :S Sååå sött usch..

 

Jag har fått hjärnskakning. Slog mitt huvud i ett järnbyggarställ.. Och fyfarao vad ont det gör :( Jag såg dubbelt hela dagen igår, och idag kunde jag inte tänka klart. :S

Jag va och köpte fredagsfika idag till jobbet. Blev massa gott, tyvärr drog jag sent så jag hann aldrig njuta utav godsakerna för jag va tvungen att dra hem, men imorgon så.. hoppas det finns ngt kvar haha :P I dont think so..men man får väl hoppas...........lite!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0