YippikaYeey!

Denna helg har varit otroligt mysigt. Jag har träffat massa nära och kära. Jag känner mig inte helt OK, men vafaaan jag saknade mina vänner så jag va tvungen att ta mig själv i kragen och gå ut och träffa dom.

Igår träffade jag min älskling efter att vi båda hade vart på semester, finnallllyyy!!! Hon åker snart :( men ah, man får se till att ha det så kul som d bara går dom närmaste dagarna.

Vi drog mot Kungsan en stund. Mötte hennes kompisar. Sen drog vi och käka på Fridays på Östermalm. Deras kött är så himmmmmmmla GOD!! *muuummmssss* Därefter drog vi till Josefinas. Alltid lika roligt att gå dit ;) Vi va där inte så länge, men ändå. Haha pallar inte gå runt med mitt svullna ansikte. Tur att hennes kompis hade bil.



Idag va jag och fika med Sandrosh!! Vi drog till mitt favorit cafe.. Cafe Albert! Jag ska tala om för er varför det är mitt favvo cafe (förrutom fotöljen på hornsgatan).

Deras personal är rolig, chefen är hur trevlig som helst och deras mat ska vi inte tala om. Sjukt god! Bästa (cafee) maten som finns!!
Synd bara att det är massa konstiga människor som hänger där ://

Vi drog en runda förbi Kungsan också. Vi gick aldrig in där igår, men idag gjorde vi det. Och jag säger bara FY! Vad otrevliga människor det va där :S Alla bara puttades som om man vore osynligt. Fem min räckte sen vare bara att gå därifrån. Säger bara usch!!

Vi tog en runda i stan, käkade glass sen drog jag hem till mamma.

Tjocksmocken kom förbi. Vi satt och chilla. Hade inte sett han sen vår utlandsresa förra året :S Shit va tiden flyger förbi. Fast man bor 20 min ifrån vrn så hinner man aldrig ses haha.. Det va iaf kul att träffa han ;D

Jag ska ta och forsätta o kolla på Rocky B nu sen blire sängdags.

- Imorgon står Kyrkan på listan! -

Puss på er mina sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0